Coraz lepsza sytuacja na rynkach i w gospodarce odzwierciedla się w dynamicznie rosnącej liczbie użytkowników portali finansowych. Z serwisów Grupy Money.pl korzysta już ponad 4,2 mln unikalnych użytkowników, co daje jej 14. miejsce w zestawieniu Top 20 największych portali internetowych w naszym kraju.
– Polacy na nowo zaczynają interesować się inwestowaniem oraz produktami i usługami finansowymi. Inwestujemy z powrotem w fundusze oraz akcje. Znowu rośnie zapotrzebowanie na informację finansową – mówi Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.
Portal finansowy Money.pl istnieje od 2000 roku i jest nieustannie rozwijany i wzbogacany o nowe treści oraz narzędzia. Dziś jest to internetowa gazeta dla każdego, kto potrzebuje informacji związanych z finansami, prawem, pracą, nieruchomościami, biznesem oraz polityką.
W latach 2007-2009 spółka Money.pl rozpoczęła iwestowanie, tworząc Grupę Kapitałową Money.pl oraz integrując posiadane serwisy w sieć Money.pl Business Network. W jej skład wchodzą: Money.pl, e-Prawnik.pl, Favore.pl, Interaktywnie.com, MyStock.pl, iWoman.pl, Blogvertising.pl, iBroker.pl, Zixo.pl i BusinessClick.com. Przychody spółki w roku 2008 osiągnęły poziom blisko 20 mln zł.
Już w majowym zestawieniu badania Megapanel PBI/Gemius Grupa Money.pl przekroczyła 4 mln użytkowników. W czerwcowym odnotowano 4 276 992 użytkowników i 53 876 659 odsłon.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.