Przegląd prasy 2007-06-25

Opublikowano: 25 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Rewolucja w ofercie Simplusa
Statystyki Allegro
Nowy serwis ogłoszeniowy
Nowa odsłona Osobie.pl
Google Blogger już po polsku
e-Rzeczpospolita dla studenckich poradni prawnych

Rewolucja w ofercie Simplusa
Komórkowa sieć Plus oficjalnie zaprezentowała nową taryfę dla użytkowników usługi Simplus. Oprócz oferty podstawowej (minuta rozmowy do wszystkich od 60 groszy, SMS od 15 groszy, MMS od 30 groszy) w Nowym Simplusie przygotowano także kilka pakietów obniżających rozmowy i SMS-y wewnątrz sieci oraz usługę Swojaki. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=931743&source=rss

Statystyki Allegro
Allegro Stat – tak nazywa się nowy serwis prezentujący statystyki aukcji prowadzonych na Allegro oraz w dwóch jego zagranicznych oddziałach (czeskim i rosyjskim). (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16842,1.html

Nowy serwis ogłoszeniowy
W środę 20. czerwca 2007 r. zaczęła funkcjonować polska strona wielojęzycznego serwisu ogłoszeniowego Commercus.com. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16840,1.html

Nowa odsłona Osobie.pl
Osobie.pl – jeden z polskich serwisów społecznościowych – został uruchomiony w nowej wersji. Zmieniono m.in. szatę graficzną oraz rozszerzono funkcjonalność stron serwisu. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16822,1.html

Google Blogger już po polsku
Firma Google poinformowała, że platforma blogowa Google Blogger jest już dostępna w języku polskim. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16813,1.html

e-Rzeczpospolita dla studenckich poradni prawnych
„Rzeczpospolita” udostępniła studentom z uniwersyteckich poradni prawnych darmowy dostęp do elektronicznej prenumeraty „Rzeczpospolitej”. Poradnie takie funkcjonują na wydziałach prawa udzielając porad osobom, których nie stać na usługi kancelarii. (di24) Dziennik Internautów
http://di24.pl/16811,1.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-06-25

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.