Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu.
Dzięki temu, że „ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w ten przekaz. Dodatkowo kreatywność ludzka nie zna granic więc i przekaz zróżnicowany i ciekawy. Jak znaleźć ambasadorów naszych marek? Czy takie działania przynoszą efekty?
Na te oraz na wiele innych pytań można otrzymać odpowiedz podczas III edycji konferencji @rewolucja biznesu 3.0 w dniu 12 maja w Centrum Finansowym Puławska, Warszawa, ul. Puławska 15, na przykładzie działań reklamowych takich marek jak: Samsung, Mentos, Knorr, McDonald’s.
Konferencja i warsztaty w ramach projektu @rewolucja biznesu 3.0 są organizowane przez Nowoczesną Firmę oraz Fundacją Obserwatorium Zarządzania we współpracy z partnerami merytorycznymi: IAB Polska, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz międzynarodowym sojuszem firm z zakresu użyteczności UXAlliance.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.