Reklama w rękach konsumentów

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu.

Dzięki temu, że “ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w ten przekaz. Dodatkowo kreatywność ludzka nie zna granic więc i przekaz zróżnicowany i ciekawy. Jak znaleźć ambasadorów naszych marek? Czy takie działania przynoszą efekty?

Na te oraz na wiele innych pytań można otrzymać odpowiedz podczas III edycji konferencji @rewolucja biznesu 3.0 w dniu 12 maja w Centrum Finansowym Puławska, Warszawa, ul. Puławska 15, na przykładzie działań reklamowych takich marek jak: Samsung, Mentos, Knorr, McDonald’s.

Konferencja i warsztaty w ramach projektu @rewolucja biznesu 3.0 są organizowane przez Nowoczesną Firmę oraz Fundacją Obserwatorium Zarządzania we współpracy z partnerami merytorycznymi: IAB Polska, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz międzynarodowym sojuszem firm z zakresu użyteczności UXAlliance.

www.internet.nf.pl

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry