Reklama w rękach konsumentów

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu.

Dzięki temu, że „ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w ten przekaz. Dodatkowo kreatywność ludzka nie zna granic więc i przekaz zróżnicowany i ciekawy. Jak znaleźć ambasadorów naszych marek? Czy takie działania przynoszą efekty?

Na te oraz na wiele innych pytań można otrzymać odpowiedz podczas III edycji konferencji @rewolucja biznesu 3.0 w dniu 12 maja w Centrum Finansowym Puławska, Warszawa, ul. Puławska 15, na przykładzie działań reklamowych takich marek jak: Samsung, Mentos, Knorr, McDonald’s.

Konferencja i warsztaty w ramach projektu @rewolucja biznesu 3.0 są organizowane przez Nowoczesną Firmę oraz Fundacją Obserwatorium Zarządzania we współpracy z partnerami merytorycznymi: IAB Polska, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz międzynarodowym sojuszem firm z zakresu użyteczności UXAlliance.

www.internet.nf.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top