SARE, pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu, została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Aktywny udział w pracach organizacji pomoże firmie w dalszym rozwoju systemu SARE i dostosowywaniu oferty do zmieniających się trendów.
– Uczestnicząc w pracach Stowarzyszenia, chcemy reprezentować naszych Klientów i dbać o standardy wspierające ich w prowadzeniu działań z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem poczty elektronicznej – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Przystąpienie SARE do SMB jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy i wyrazem jej odpowiedzialności za kształtowanie rynku poprzez edukację. Członkowie organizacji mają dostęp do cennych publikacji, badań, raportów tworzonych i udostępnianych przez firmy aktywnie działające w branży i SMB. SARE ma wnieść do Stowarzyszenia wiedzę na temat mechanizmów marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
– Przedstawiciele firmy SARE już od kilku miesięcy uczestniczą w pracach SMB. Przystąpienie tej firmy do Stowarzyszenia było więc naturalną konsekwencją jej aktywności w naszym środowisku – powiedział Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Firma SARE uczestniczyć będzie w pracach grupy roboczej SMB Interactive, stworzonej przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w celu promowania mediów interaktywnych, edukacji rynku marketingu na ich temat oraz tworzenia standardów w branży. W grupie udzielają się firmy specjalizujące się w e-marketingu i mobile marketingu.
Celem SMB, działającego aktywnie od jedenastu lat, jest wspieranie rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce. Stowarzyszenie prowadzi działalność edukacyjną, wydawniczą, bierze udział w pracach legislacyjnych nad aktami prawnymi mającymi zastosowanie do marketingu bezpośredniego. Prowadzi także coroczny konkurs ’Boomerang’ oceniający najciekawsze kampanie marketingu bezpośredniego.
SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System ten wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.