Scroller w IDMnet

Opublikowano: 1 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

31 sierpnia wystartowała 2 dniowa kampania dla LUKAS Bank, której celem było poinformowanie Internautów o zdobyciu przez bank 1 miejsca w prestiżowym rankingu na najbardziej przyjazny bank organizowanym przez tygodnik Newsweek Polska.

W tym celu została wykorzystana rzadko stosowana forma reklamy scroller – czyli pasek reklamowy, który przewija się na dole przeglądarki www i towarzyszy użytkownikowi podczas przewijania serwisu.

Reklama została wprowadzona po raz pierwszy na takie portale jak Onet.pl, Gazeta.pl oraz wiele serwisów (discoverychannel.pl, bankier.pl, money.pl, etc.)

„Ta forma reklamy doskonale nadaje się do szybkiego poinformowania użytkowników o jakimś wydarzeniu, czy nowej ofercie. Z pewnością znajdzie naśladowców, gdyż już z krótkiej analizy okazuje się bardzo skuteczną formą” – komentuje Adam Dyba, dyrektor generalny IDMnet.

IDMnet posiada również w swojej ofercie największy produkt zasięgowy – MAXReach, który pozwala dotrzeć z reklamą do blisko 5 mln użytkowników w ciągu miesiąca i aż do 500 000 w ciągu jednego dnia.

http://www.idmnet.pl

Sylwester KozakScroller w IDMnet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.