Samsung Electronics Polska i Agora S.A. stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranach multimedialnych telewizorów marki Samsung.
Agora jest dostawcą treści online dla multimedialnych telewizorów marki Samsung. Jej widget będzie dostępny w najnowszych modelach Samsung LED TV serii B7000 i wyższych oraz w telewizorach LCD i plazmowych, serie B650 i wyższe. Dzięki funkcji bezpośredniego i odpowiednio sprofilowanego dostępu do sieci użytkownicy telewizorów marki Samsung będą mogli śledzić szereg najnowszych informacji pochodzących m.in. z: Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl, a także z serwisów rozrywkowych i lokalnych należących do Grupy Gazeta.pl. Wszystkie informacje będą wyświetlane bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera.
Cieszymy się, że wraz z Agorą możemy wyznaczać nowe standardy w zakresie udostępniania użytkownikom multimediów online. Internet jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł informacji oraz rozrywki. Jesteśmy przekonani, że telewizory nowej generacji, dzięki dostępowi do sieci, będą odgrywały główną rolę w domowych systemach multimedialnych. Planujemy dalszy rozwój usług Internet@TV, tak aby dostarczać użytkownikom najciekawszych, sprofilowanych treści z wybranych portali online, bez konieczności używania komputera. – mówi Marcin Bołbot, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CE, Samsung Electronics Polska.
Dzięki współpracy z firmą Samsung docieramy do kolejnej grupy odbiorców – użytkowników multimedialnych telewizorów, którym umożliwiamy korzystanie z najnowszych i najciekawszych treści pochodzących z naszych serwisów. Cieszy nas zaufanie i pozycja partnera jednego z największych na świecie producentów zaawansowanych urządzeń RTV. – mówi Robert Stalmach, Dyrektor ds. Treści i Usług Mobilnych w segmencie Internet Agory.
W początkowej fazie projektu, polskojęzyczny widget będzie dostępny do końca listopada br. Oprócz aplikacji Agory, użytkownicy telewizorów marki Samsung mogą korzystać także z widgetów umożliwiających dostęp do treści serwisów YouTube, AccuWeather oraz USA Today.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.