Samsung Electronics Polska i Agora S.A. stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranach multimedialnych telewizorów marki Samsung.
Agora jest dostawcą treści online dla multimedialnych telewizorów marki Samsung. Jej widget będzie dostępny w najnowszych modelach Samsung LED TV serii B7000 i wyższych oraz w telewizorach LCD i plazmowych, serie B650 i wyższe. Dzięki funkcji bezpośredniego i odpowiednio sprofilowanego dostępu do sieci użytkownicy telewizorów marki Samsung będą mogli śledzić szereg najnowszych informacji pochodzących m.in. z: Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl, a także z serwisów rozrywkowych i lokalnych należących do Grupy Gazeta.pl. Wszystkie informacje będą wyświetlane bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera.
Cieszymy się, że wraz z Agorą możemy wyznaczać nowe standardy w zakresie udostępniania użytkownikom multimediów online. Internet jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł informacji oraz rozrywki. Jesteśmy przekonani, że telewizory nowej generacji, dzięki dostępowi do sieci, będą odgrywały główną rolę w domowych systemach multimedialnych. Planujemy dalszy rozwój usług Internet@TV, tak aby dostarczać użytkownikom najciekawszych, sprofilowanych treści z wybranych portali online, bez konieczności używania komputera. – mówi Marcin Bołbot, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CE, Samsung Electronics Polska.
Dzięki współpracy z firmą Samsung docieramy do kolejnej grupy odbiorców – użytkowników multimedialnych telewizorów, którym umożliwiamy korzystanie z najnowszych i najciekawszych treści pochodzących z naszych serwisów. Cieszy nas zaufanie i pozycja partnera jednego z największych na świecie producentów zaawansowanych urządzeń RTV. – mówi Robert Stalmach, Dyrektor ds. Treści i Usług Mobilnych w segmencie Internet Agory.
W początkowej fazie projektu, polskojęzyczny widget będzie dostępny do końca listopada br. Oprócz aplikacji Agory, użytkownicy telewizorów marki Samsung mogą korzystać także z widgetów umożliwiających dostęp do treści serwisów YouTube, AccuWeather oraz USA Today.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.