Serwis aukcyjny Świstak, miesiąc po debiucie eBay, odzyskał pozycję numer 2 wśród polskich platform aukcyjnych.
Działający od niespełna dwóch lat serwis Swistak.pl, dzięki intensywnej promocji w ostatnich tygodniach, znacząco powiększył liczbę aukcji osiągając w ostatnich dniach prawie 10% udziału w rynku, liczonego wg liczby aukcji.
Zwiększenie popularności to efekt nowych funkcjonalności jakie zostały niedawno wprowadzone (dotyczące m.in. bezpieczeństwa zawieranych transakcji i ułatwień przy rejestracji) oraz konkursu promującego aktywność w serwisie.
Odzyskanie pozycji numer dwa nie było dla nas zaskoczeniem. Od początku swojej działalności 'robimy swoje’ czyli staramy się zapewnić naszej platformie stabilny rozwój bez względu na okoliczności. Konsekwentne działanie zawsze procentuje, czego dowodem są pochlebne opinie użytkowników konfrontujących Świstaka z konkurencją. – powiedział Rafał Agnieszczak, Prezes Zarządu Kreativ Sp. z o.o., firmy będącej właścicielem witryny Swistak.pl.
W chwili obecnej Świstak ma ponad 80 tysięcy aukcji czyli 20 tysięcy więcej aukcji niż eBay i ponad dwukrotnie więcej niż następny w kolejności serwis Aukcje24. W ciągu ostatnich 3 miesięcy liczba aukcji na Świstaku podwoiła się, a liczba użytkowników wzrosła do ponad 120 tysięcy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.