Do portfolio sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyła strona www.teksty.org – największa baza tekstów piosenek wykonawców rodzimych jak i zagranicznych w polskim Internecie.
Witryna www.teksty.org należy do Grupy Empik i według badania Megapanel PBI/Gemius odwiedza ją miesięcznie prawie milion internautów. Z poziomu strony użytkownicy mają dostęp do setek utworów muzycznych – polskich i zagranicznych. Mogą też pobierać dzwonki i proponować utwory, których teksty powinny znaleźć się na stronie. Dostępne teksty wyszukiwać można za pomocą kilku kryteriów. Na stronie publikowane są rankingi TOP tekstów piosenek polskich, TOP tekstów ze świata oraz informacje o ostatnio dodanych utworach.
Nowa witryna umożliwia dotarcie z ofertą do młodych, aktywnych odbiorców. Produkty, które interesują grupę internautów odwiedzających serwis należą do kategorii produktów lifestyle’owych, tj.: ubrania, nowości technologiczne, mp3/mp4, a nawet produkty z branży FMCG.
– Współpraca z siecią Ad-Vice pozwoli na odpowiedni dobór reklam na naszej witrynie, dostosowany do zainteresowań naszych użytkowników. Dołączenie do Ad-Vice związane jest też z planami dynamicznego rozwoju strony teksty.org. Chcemy skorzystać z usług doradztwa strategicznego Ad-Vice. Będziemy w pierwszej kolejności pracować nad wzbogacaniem treści serwisu i wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych, które sprawią, że strona będzie jeszcze bardziej przyjazna dla Internautów – mówi Tomasz Cisek, członek Zarządu EMPIK oraz Dyrektor Empik.com.
Nowa witryna stwarza duże możliwości realizacji na zlecenie reklamodawców kampanii dedykowanych i akcji specjalnych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.