Teksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Opublikowano: 26 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Do portfolio sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyła strona www.teksty.org – największa baza tekstów piosenek wykonawców rodzimych jak i zagranicznych w polskim Internecie.

Witryna www.teksty.org należy do Grupy Empik i według badania Megapanel PBI/Gemius odwiedza ją miesięcznie prawie milion internautów.  Z poziomu strony użytkownicy mają dostęp do setek utworów muzycznych – polskich i zagranicznych. Mogą też pobierać dzwonki i proponować utwory, których teksty powinny znaleźć się na stronie. Dostępne teksty wyszukiwać można za pomocą kilku kryteriów. Na stronie publikowane są rankingi TOP tekstów piosenek polskich, TOP tekstów ze świata oraz informacje o ostatnio dodanych utworach.

Nowa witryna umożliwia dotarcie z ofertą do młodych, aktywnych odbiorców. Produkty, które interesują grupę internautów odwiedzających serwis należą do kategorii produktów lifestyle’owych, tj.: ubrania, nowości technologiczne, mp3/mp4, a nawet produkty z branży FMCG.

– Współpraca z siecią Ad-Vice pozwoli na odpowiedni dobór reklam na naszej witrynie, dostosowany do zainteresowań naszych użytkowników. Dołączenie do Ad-Vice związane jest też z planami dynamicznego rozwoju strony teksty.org. Chcemy skorzystać z usług doradztwa strategicznego Ad-Vice. Będziemy w pierwszej kolejności pracować nad wzbogacaniem treści serwisu i wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych, które sprawią, że strona będzie jeszcze bardziej przyjazna dla Internautów – mówi Tomasz Cisek, członek Zarządu EMPIK oraz Dyrektor Empik.com.

Nowa witryna stwarza duże możliwości realizacji na zlecenie reklamodawców kampanii dedykowanych i akcji specjalnych.

Sylwester KozakTeksty.org rozpoczynają współpracę z Ad-Vice

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.