Według badania interbus – przeprowadzonego przez TNS OBOP w marcu 2003 – cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta.
Również w kategorii „korzystanie w ostatnim miesiącu” (tj. w miesiącu poprzedzającym badanie) w pierwszej czwórce znalazły się: Onet, Wirtualna Polska, Interia i Gazeta.
32% badanych deklarowało w marcu 2003 r. dostęp do internetu.
25% wszystkich badanych stanowią internauci (tzn. osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z internetu – zgodnie z def. po raz pierwszy opisaną przez Internet Advertising Bureau).
6% osób, które obecnie nie posiadają dostępu do internetu, planuje go uzyskać w ciągu najbliższych 6 miesięcy.
Najczęściej odwiedzanymi witrynami w marcu były:
– 70% Onet,
– 63% WP,
– 31% Interia,
– 22% Gazeta,
Zapraszam do zapoznania się z pełnymi wynikami badania Interbus, dostępnymi w dziale Download
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.