Trzy projekty K2 dla branży FMCG

Opublikowano: 12 stycznia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

W ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone.

K2 przygotowała i uruchomiła świąteczną platformę interaktywną dla firmy Coca-Cola: ‚Poczuj Magię Świąt!’. Powstała ona jako wsparcie sprzedaży promocyjnej zorganizowanej z okazji świąt Bożego Narodzenia. Serwis został dostrzeżony również za granicą. W listopadzie 2005 został dodany do prestiżowego katalogu stron Favourite Website Awards, Fcuk Star, oraz Tiny Awards, jako najlepsza witryna tygodnia.

Kolejnym serwisem zrealizowanym przez K2 jest odkryjmeksyk.pl dla firmy Delecta. Jego celem jest promocja linii produktów kuchni meksykańskiej marki Delecta, poprzez stworzenie miejsca spotkań dla amatorów potraw Tex-Mex. Głównym zadaniem serwisu jest wsparcie sprzedaży grupy produktów firmy oraz popularyzacja kuchni meksykańskiej jako źródła inspiracji łatwych i szybkich do przyrządzenia potraw. W niedługim czasie serwis zostanie wzbogacony również o testy, quizy, gry i zabawy oraz forum dyskusyjne i porady mistrzów kuchni meksykańskiej. Witryna jest elementem szerokozakrojonej kampanii ATL.

Równolegle z projektami dla firm Coca-Cola oraz Delecta, K2 uruchomiła serwis promocyjny ‚Podejmij Wyzwanie Actimela’ na zlecenie firmy Danone. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do podjęcia wyzwania Actimela, a tym samym do udziału w promocji. Oprócz informacji o jej zasadach użytkownicy znajdą tu wyjątkowy zegar, przypominający o codziennej dawce odporności oraz grę, w której mogą wykazać się refleksem i wytrwałością w tępieniu zarazków. Dla użytkowników telefonów komórkowych stworzony został konkurs fotograficzny w serwisie moBlog.pl. Autor najlepszego obrazu otrzyma nagrodę – sportowy telefon z aplikacją Trener Fitness.

Ostatnio zrealizowane projekty pogłębiły kompetencje i potwierdziły skuteczność K2 Internet S.A. w działaniach dla klientów reprezentujących branżę FMCG. ‚Nasze najnowsze realizacje pokazują jak duży bagaż doświadczeń zdobyliśmy już w kategorii dóbr szybkozbywalnych i jak efektywnie umiemy go wykorzystywać. Nie pozwala nam to jednak spocząć na laurach. Będziemy stale podnosić poprzeczkę.’ – powiedział Grzegorz Kurowski, Dyrektor Działu Konsultingu i Rozwoju.

Sylwester KozakTrzy projekty K2 dla branży FMCG

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.