Wirtualna Polska reorganizuje e-commerce

Opublikowano: 18 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualna Polska (wp.pl) reorganizuje swoją działalności e-commerce. Pierwszym krokiem w procesie doskonalenia oferty jest uruchomienie nowego serwisu integrującego wszystkie aktywności związane z handlem elektronicznym – zakupy.wp.pl.

W serwisie znajdują się dotychczasowe propozycje e-commerce WP (Aukcje, Pasaż Handlowy, Ogłoszenia, rezerwacja biletów lotniczych i wycieczek, Pasaż Finansowy, Sklep WP) oraz bogata oferta partnerów Portalu oferujących swoje produkty i usługi za pośrednictwem Sieci.

„Naszym zamierzeniem jest skupianie w jednym miejscu jak najbogatszej oferty produktowej rodzimej Sieci – podkreśla Adam Kozielewicz, Kierownik Działu Serwisów Biznesowych – Każdy właściciel internetowego sklepu może go włączyć do serwisu Zakupy Wirtualnej Polski. Jeśli dopiero zamierza wykorzystać Internet jako sposób nawiązania kontaktu z klientem i zbytu towarów, bądź usług, będzie mógł skorzystać z narzędzi oferowanych przez WP do budowy własnego wirtualnego sklepu.”

Oferta WP zawiera profesjonalne narzędzia z zakresu handlu elektronicznego przeznaczone dla producentów, dystrybutorów, hurtowników czy sklepów.

W myśl twórców serwisu, zakupy.wp.pl mają być miejscem, gdzie Internauta znajdzie interesujący go produkt, bez potrzeby przeszukiwania ofert kilkudziesięciu sklepów. Powstaje w ten sposób platforma zakupowa, grupująca podmioty wykorzystujące Sieć do prezentowania i zbytu towarów. WP umożliwia w ten sposób Internautom sprawdzenie pełnej oferty produktowej dostępnej w Internecie, zaś właścicielom sklepów – dotarcie do milionów potencjalnych klientów.

Na stronach Portalu Internauta dokona przeglądu dostępnej oferty i wyboru interesującego go produktu, następnie zostanie przeniesiony na stronę sklepu, gdzie sfinalizuje transakcję. Istnieją też dodatkowe funkcjonalności: możliwość przechowywania produktów z zamiarem ich nabycia w terminie późniejszym (Schowek) oraz przeglądanie oferty według wybranych kryteriów np. zakresu branżowego, cenowego lub z zawężeniem do wybranych rejonów kraju (województw).

http://zakupy.wp.pl

Sylwester KozakWirtualna Polska reorganizuje e-commerce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.