Nowa odsłona serwisu reklama.wp.pl to nie tylko źródło informacji na temat oferty reklamowej Wirtualnej Polski, ale też narzędzie planowania kampanii reklamowych.
– Zależało nam na tym, by reklamodawcy otrzymali proste w obsłudze narzędzia, które pomogą im zaplanować skuteczne kampanie promocyjne w Wirtualnej Polsce, z wykorzystaniem nowoczesnych form reklamowych, jakie udostępniamy i serwisów WWW, które mamy w swoim portfolio – mówi Jacek Tryzno, Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży ds. Sprzedaży Reklamy – Na stronach reklama.wp.pl mogą m.in. sprawdzić, które z naszych serwisów najlepiej odpowiadają ich grupie docelowej oraz czy wybrana przez nich forma reklamowa możliwa jest do emisji na interesującej ich witrynie. Podstawą wszystkich analiz statystycznych prezentowanych pod adresem reklama.wp.pl jest aktualne badanie Megapanel PBI/Gemius.
Kilkadziesiąt udostępnianych przez WP form reklamowych pogrupowano w przejrzyste kategorie tematyczne, m.in. „Produkty budujące zasięg”, „Produkty multimedialne”, „Produkty banerowe”, „Reklama tekstowa”. O wybranej formie reklamowej można nie tylko przeczytać, ale można ją również obejrzeć (opcje: „Zobacz przykład reklamy”). Przy każdym produkcie prezentowana jest specyfikacja techniczna, cena w tzw. standardzie, dodatkowe opcje emisji i związane z tym koszty, lista serwisów WP, na których reklama może zostać wyświetlona.
Klienci BR korzystający z zakładki „Oferta reklamowa” otrzymują m.in. kompletną listę produktów reklamowych WP oraz informacje o usługach portalu pozwalających zwiększyć efektywność reklamy – np. targetowaniu demograficznym, geotargetowaniu, streamingu, cappingu, emisji reklamy wyłącznie na wybranej części serwisu, ukierunkowaniu reklamy tylko dla użytkowników wybranej przeglądarki internetowej, itp. Dział pomaga też reklamodawcom lepiej poznać grupy docelowe i statystyki wybranych witryn tematycznych (dane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius). Znalazł się tu także „Cennik”; wystarczy z rozwijanego menu wybrać interesującą formę reklamową, a system automatycznie wskaże, na jakich portalowych serwisach może być ona emitowana.
Serwis prezentuje też obszerny słownik pojęć związanych z sieciową reklamą, case studies (aktualnie: zasięgowa kampania towarzysząca uruchomieniu serwisu mapowego WP; docelu.pl), odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, graficzne przykłady kampanii realizowanych przez portal – w oparciu o branże oraz wykorzystane nośniki, bieżące wiadomości dotyczące rynku i promocji Biura Reklamy.
Mamy nadzieje, że udało nam się osiągnąć cel, czyli stworzyć obszerne kompendium wiedzy na temat sieciowej reklamy. Nasz serwis ma nie tylko przybliżać reklamowe możliwości WP, ale przede wszystkim pomagać w zrozumieniu specyfiki Internetu, jako nowoczesnego medium o olbrzymim potencjale. – dodaje Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy WP – Staraliśmy się zaprezentować naszą ofertę w taki sposób, by klient mógł samodzielnie sprawdzić, co i w jaki sposób może wykorzystać dla skutecznej promocji swojego produktu lub usługi w Wirtualnej Polsce.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.