Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Czołowe sieci reklamowe: ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet wraz z firmami I-Metria i Global eMarketing rozpoczynają wspólne badanie profili internautów o nazwie “Prawdziwy Profil”.

Zgodnie z podpisana w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest zebranie i następnie ciągła aktualizacja danych o profilach (tj. danych demograficzno-społecznych) użytkowników serwisów objętych badaniem oraz danych o ruchu generowanym przez badanych uzytkowników na serwisach nalezacych do sieci reklamowych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry