Wspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Opublikowano: 17 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Czołowe sieci reklamowe: ARBOmedia, Ad.net oraz IDMnet wraz z firmami I-Metria i Global eMarketing rozpoczynają wspólne badanie profili internautów o nazwie „Prawdziwy Profil”.

Zgodnie z podpisana w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest zebranie i następnie ciągła aktualizacja danych o profilach (tj. danych demograficzno-społecznych) użytkowników serwisów objętych badaniem oraz danych o ruchu generowanym przez badanych uzytkowników na serwisach nalezacych do sieci reklamowych.

Sylwester KozakWspólne badanie użytkowników w sieciach reklamowych

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.