Konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej kierowany jest do sklepów internetowych oraz, co jest nowością tegorocznej edycji, do banków i zakładów ubezpieczeniowych. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do 5 września. Po etapie zgłoszeń, aplikacje zostaną ocenione przez jury składające się z grona profesjonalistów praktyków w branży e-handlu.
Konkurs jest prestiżowym wydarzeniem dla branży, który aktywizuje do zwiększania konkurencyjności w tak dynamicznym sektorze jak rynek cyfrowy. Jego celem jest nagradzanie podmiotów gospodarki cyfrowej, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.
W konkursie może wziąć udział każdy sklep online, a także banki i ubezpieczyciele, którzy aktywnie działają w obszarze cyfrowych technologii. Zgłoszenia przyjmowane są do 5 września. Zgodnie z regulaminem każdy sklep może zgłosić się maksymalnie w trzech kategoriach, a banki i zakłady ubezpieczeniowe w dedykowanej dla siebie kategorii.
KATEGORIE DLA SKLEPÓW:
Kategorie z zakresu brandingu:
• Innowacja roku
• Pomysł promocyjny roku
• Design roku
• Mobilny design roku
• Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Kategorie z zakresu sprzedaży:
• Strona roku
• Przełamanie nieufności
• m-¬Commerce
• Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej
NOWE KATEGORIE W TEJ EDYCJI:
Kategoria dla sektora bankowego:
• Najbardziej cyfrowy bank
Kategoria dla sektora ubezpieczeniowego:
• Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel
Po etapie zgłoszeń, aplikacje sklepów, banków oraz ubezpieczycieli zostaną ocenione przez jury składające się z grona profesjonalistów praktyków w branży e-handlu. Tradycyjnie sklepy będą też oceniane przez klientów w głosowaniu e-konsumentów. Lista nominowanych w poszczególnych kategoriach zostanie ogłoszona 20 października, a laureatów – 17 listopada podczas gali, która odbędzie się w Warszawie.
Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na www.ecpawards.pl. Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu – Kancelaria Lubasz i Wspólnicy. Sponsorami wydarzenia są: ORBA, Przelewy24 i Visa Europe. Nasza Redakcja objęła konkurs swoim patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.