Wystartowały serwisy olimpijskie w portalach

Opublikowano: 11 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

16 sierpnia na stronach serwisu olimpijskiego ateny.wp.pl w Wirtualnej Polsce, którego patronem jest PKO Bank Polski, ruszy nowy konkurs SMS-owy, będący kolejnym etapem działań olimpijskich sponsora polskiej reprezantacji. Internauci będą mogli sprawdzić swoją wiedzę o historii Olimpiady i wygrać atrakcyjne nagrody. Sponsorem konkursu jest PKO Bank Polski i Visa.

Pytania konkursowe będą dotyczyły wiedzy o Olimpiadach z poprzednich lat. Nagrodami w konkursie są 3 skutery, 18 cyfrowych aparatów fotograficznych i plecaki pełne niespodzianek. Autorem zabawy jest Agencja Interaktywna HYPERmedia.

Również Telekomunikacja Polska i portal Gazeta.pl uruchomiły wspólnie serwis internetowy poświęcony Igrzyskom XXVIII Olimpiady w Atenach. Dzięki wspólnemu przedsięwzięciu internauci będą mogli na bieżąco śledzić zmagania sportowców z całego świata.

– Serwis olimpijski to największe w 3,5-letniej historii portalu Gazeta.pl przedsięwzięcie związane z jednym wydarzeniem. Przy jego obsłudze pracuje pośrednio lub bezpośrednio ponad 30 osób w Portalu i innych mediach naszej grupy – mówi Jarosław Śliżewski, prowadzący projekt ze strony Agory.

Najważniejszym zadaniem Serwisu jest kompleksowe relacjonowanie wydarzeń z ateńskich aren. Gorącym depeszom i relacjom na żywo towarzyszyć będą pogłębione korespondencje z Aten, reportaże, wywiady z bohaterami i komentarze. Oczywiście ze szczególnym uwzględnieniem występów polskich sportowców. Informacje tekstowe będą uzupełniane o wyniki ponad 300 olimpijskich zawodów. Materiały zostały podzielone na 28 miniserwisów poświęconych grupom dyscyplin, w których sportowcy będą rywalizować w Atenach.

http://www.ateny.wp.pl
http://www.gazeta.pl/ateny

Sylwester KozakWystartowały serwisy olimpijskie w portalach

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.