INTERIA.PL S.A. w II kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 4 325 tys. zł w porównaniu do 3 888 tys. zł w II kwartale 2002 roku co oznacza wzrost o ponad 11%.
Przychody w pierwszym półroczu 2003 w wysokości 7 932 tys. zł są wyższe o blisko 18% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Strata netto w pierwszych dwóch kwartałach roku bieżącego wyniosła 2 999 tys. zł w porównaniu do straty w I półroczu 2002 w wysokości 6220 tys. zł.
Według danych SMG/KRC na przestrzeni 12 miesięcy odsetek użytkowników sieci wzrósł o 2,9 punktu procentowego, z poziomu 17, 6% w czerwcu 2002 r do poziomu 20,5%.
Według monitoringu niezależnym systemem audytującym Gemius firmy Global eMarketing liczba unikalnych użytkowników INTERIA.PL wyniosła w czerwcu 2003 r. 4,8 mln (w marcu 2003 r. było to 5,3 mln). Użytkownicy ci w tym miesiącu odwiedzili portal 26,4 mln razy, powodując 368,8 mln odsłon stron.
źródło: Interia.pl
http://www.interia.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.