Wyższe przychody Interii

Opublikowano: 5 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

INTERIA.PL S.A. w II kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 4 325 tys. zł w porównaniu do 3 888 tys. zł w II kwartale 2002 roku co oznacza wzrost o ponad 11%.

Przychody w pierwszym półroczu 2003 w wysokości 7 932 tys. zł są wyższe o blisko 18% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Strata netto w pierwszych dwóch kwartałach roku bieżącego wyniosła 2 999 tys. zł w porównaniu do straty w I półroczu 2002 w wysokości 6220 tys. zł.

Według danych SMG/KRC na przestrzeni 12 miesięcy odsetek użytkowników sieci wzrósł o 2,9 punktu procentowego, z poziomu 17, 6% w czerwcu 2002 r do poziomu 20,5%.

Według monitoringu niezależnym systemem audytującym Gemius firmy Global eMarketing liczba unikalnych użytkowników INTERIA.PL wyniosła w czerwcu 2003 r. 4,8 mln (w marcu 2003 r. było to 5,3 mln). Użytkownicy ci w tym miesiącu odwiedzili portal 26,4 mln razy, powodując 368,8 mln odsłon stron.

źródło: Interia.pl
http://www.interia.pl

Sylwester KozakWyższe przychody Interii

Wyższe przychody Interii

Opublikowano: 3 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Interia.pl ocenia, że przychody ze sprzedaży w I kwartale 2002 będą wyższe od przychodów w roku 2001. W roku ubiegłym w tym samym okresie wyniosły one 1,9 mln zł.

Zdaniem Tomasza Jażdżyńskiego, prezesa Interia.pl SA większe przychody są powodem wprowadzania nowych źródeł przychodów oraz realizacji programu oszczędnościowego.

Portal duże nadzieje wiąże z wprowadzanymi płatnymi usługami i serwisami informacyjnymi w oparciu o SMSy.

Interia.pl to obecnie: 280 mln wejść na stronę główną oraz 1,73 mln kont pocztowych. Według ostatniego badania Interbus Interia.pl jest najczęściej odwiedzana przez 9% użytkowników.

http://www.interia.pl

Sylwester KozakWyższe przychody Interii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.