Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.
Grzegorz Kaczmarski objął stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Bezpośredniej sieci tematycznych SPORSonline i STYLonline. Jego głównym zadaniem będzie rozwój działu New business i pozyskiwanie budżetów reklamowych oraz utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami bezpośrednimi. Grzegorz Kaczmarski przeszedł do Cormedia z firmy Media Regionalne, gdzie odpowiadał za rozwój strategii internetowej i sprzedaż produktów reklamy online. Z branżą internetową jest związany od 2000 roku, zaczynał w serwisie Trader.pl Następnie pracował w IDMnet oraz domu mediowym OMD Optimum-Media.
Piotr Michalski natomiast rozpoczął pracę jako Account Manager w sieci SPORTSonline i będzie odpowiadał za sprzedaż produktów reklamowych tej sieci. Przed rozpoczęciem pracy w Cormedia pracował w Polbank EFG jako sprzedawca produktów bankowych.
Budowa i rozwój sieci reklamowej to nie tylko pozyskiwanie nowych witryn, powiększanie zasięgu i wprowadzanie nowych produktów. To także rozwój profesjonalnych struktur sprzedaży. Liczę na to, że Grzegorz i Piotr pomogą nam w tym zadaniu. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!