Mapa internetowa z widoczną numeracją budynków, wygodniejszy sposób wyznaczania tras i możliwość wyboru typu trasy, dane dotyczące punktów użyteczności publicznej opracowane przez Pascala oraz serwis Co Jest Grane – nowa wersja lokalizatora Targeo.pl już dostępna.
Najnowsza wersja lokalizatora internetowego Targeo.pl, to przede wszystkim nowe, niezwykle dokładne mapy zawierające dane adresowe przypisane do konkretnych budynków. Dzięki numeracji budynków po raz pierwszy widocznej bezpośrednio na mapie oraz precyzyjnej wyszukiwarce danych, znalezienie adresu staje się wyjątkowo proste. Wyszukiwanie ułatwia dodatkowo interaktywna minimapka poglądowa z funkcją szybkiego przesuwania widoku mapy głównej.
Nowe Targeo to również nowe możliwości planowania trasy. Podobnie jak w AutoMapie, użytkownik ma do wyboru trasę krótką, szybką lub optymalną. Dzięki temu zaplanowanie drogi staje się niezwykle proste, a nowy interfejs pozwala na dopasowanie jej do indywidualnych potrzeb.
– Użytkownicy Targeo.pl wyznaczają ponad 100 tysięcy tras dziennie. Dlatego pracując nad nową wersją serwisu szczególny nacisk położyliśmy na ulepszenie tej funkcji. Poza szczegółowym opisem trasy i wydrukiem listy manewrów, dodaliśmy również funkcję eksportu trasy do AutoMapy – mówi Rafał Mikołajczak, prezes zarządu Indigo Sp. z o.o., operatora serwisu Targeo.pl.
Każdy użytkownik AutoMapy może teraz wygodnie zaplanować swoją podróż w serwisie Targeo.pl na dużym ekranie swojego komputera, a następnie wgrać tak przygotowaną trasę do urządzenia GPS z AutoMapą. Osoby nie posiadające nawigacji samochodowej z pewnością docenią możliwość wydruku szczegółowego opisu zaplanowanej trasy, dzięki czemu dotrą do zaplanowanego celu podróży, nawet bez atlasu samochodowego.
Targeo.pl może służyć jako wygodna wyszukiwarka punktów użyteczności publicznej (POI). Bankomaty, restauracje, pizzerie, puby, apteki, kluby i inne miejsca, do których codziennie chodzimy, są teraz nie tylko dokładnie zlokalizowane, ale też wzbogacone o szczegółowe opisy opracowane we współpracy z wydawnictwem Pascal – liderem branży przewodników turystycznych. Ponadto, dzięki współpracy z Gazeta.pl, użytkownicy odnajdą w serwisie opisy i recenzje filmów, aktualne repertuary kin w całej Polsce oraz wyszukiwarkę filmów, oparte o informacje publikowane w serwisie Co Jest Grane.
– Kontent lokalizowany uważamy za interesujący kierunek rozwoju – Agora dysponuje wysokiej jakości treściami lokalizowanymi, więc współpraca z serwisami mapowymi jest dla nas naturalna – podkreśla Robert Stalmach, dyrektor treści i usług mobilnych w Agorze.
W nowym Targeo jest też coś dla osób nie posiadających samochodu. Mapy zawierają dokładne lokalizacje przystanków oraz bieżące rozkłady jazdy komunikacji miejskiej. Serwis jest aktualnie dostępny dla Warszawy i okolic, a wkrótce zostanie rozszerzony o kolejne miasta. Rozkłady są dostępne również w mobilnej wersji Targeo na telefony komórkowe – w aplikacjach Targeo.mobi i Drogowskaźnik. Dzięki temu można teraz w każdej chwili i w każdym miejscu sprawdzić w swoim telefonie kiedy odjeżdża najbliższy autobus.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.