W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych e-Commerce Polska awards 2015. Wręczono 14 nagród głównych oraz dwie nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. Organizatorem konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości – nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.
W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:
Design roku
- Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl
Innowacja roku
- Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl
Pomysł promocyjny roku
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com
Mobilny design roku
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
- Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com
- W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:
Przełamanie nieufności
- Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl
Strona roku
- Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl
m-Commerce
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl
Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl
- W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:
- Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com
- Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl
Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe — mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Na uczestników Gali czekał też inspirujący panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce — doświadczenia i oczekiwania.
Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.
Sponsorami konkursu e-Commerce Polska awards 2015 byli Emarsys, Orba, Poczta Polska, Przelewy24, Visa Europe, Wydawajdobrze.com. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.