80 członków IAB Polska

Opublikowano: 18 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

16 stycznia 2009 Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska przyjął 3 nowych członków nadzwyczajnych.

AdOcean – Misją firmy jest zdobywanie i dzielenie się wiedzą informatyczną, badawczą i marketingową, oraz budowa trwałych układów partnerskich z uczestnikami rynku reklamy w Internecie. AdOcean (Grupa Gemius) to firma informatyczna, będąca liderem w zakresie zaawansowanych technologii adserwerowych. Jakość rozwiązań zapewnia integracja z uznanymi narzędziami badawczymi firmy Gemius SA. Firma współpracuje z największymi podmiotami z branży internetowej w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej – portalami, sieciami reklamowymi i agencjami.Prowadzi intensywne prace badawczo-rozwojowe, tworząc własną, unikalną technologię oraz narzędzia analityczne, umożliwiające efektywne zarządzanie i emisję reklam w Internecie.

BBelements – jest samodzielnym oddziałem spółki Internet Billboard a.s. Jej celem jest przede wszystkim dalsze doskonalenie i rozwój systemu reklamowego BBelements Ad Server (BBmedia). Skupia najlepszych specjalistów ds. rozwoju i programowania aplikacji internetowych. Zaplecze techniczne, marketingowe i handlowe firmy oraz know-how zapewniają świadczenie produktów i usług na najwyższym poziomie. Zespół fachowców z BBelements oferuje definitywne rozwiązanie reklamy internetowej za pośrednictwem systemu reklamowego BBelements Ad Server (BBmedia) – kompleksowego narzędzia obsługującego szeroką publiczność internetową i profesjonalistów.

BUZZ MEDIA – Firma specjalizuje się w świadczeniu profesjonalnych usług kreowania wizerunku w Internecie. Oferuje swoim klientom optymalne strategie komunikacyjne w mediach internetowych poprzez zaplanowanie oraz kompleksową realizację usług e-marketingowych, buzz marketingowych, e-PR czy NPRS. Zespół firmy posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w dużych sieciowych agencjach przy obsłudze największych firm z branży FMCG, Finansowej, E-Commerce oraz Domów Mediowych. Monitorują, analizują, planują oraz wdrażają kampanie wizerunkowe w Internecie.

Tym samym IAB Polska zwiększyła liczbę swoich członków do 80.

Hanna Laskowska80 członków IAB Polska

Podziel się!

O autorze

hania