16 stycznia 2009 Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska przyjął 3 nowych członków nadzwyczajnych.
AdOcean – Misją firmy jest zdobywanie i dzielenie się wiedzą informatyczną, badawczą i marketingową, oraz budowa trwałych układów partnerskich z uczestnikami rynku reklamy w Internecie. AdOcean (Grupa Gemius) to firma informatyczna, będąca liderem w zakresie zaawansowanych technologii adserwerowych. Jakość rozwiązań zapewnia integracja z uznanymi narzędziami badawczymi firmy Gemius SA. Firma współpracuje z największymi podmiotami z branży internetowej w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej – portalami, sieciami reklamowymi i agencjami.Prowadzi intensywne prace badawczo-rozwojowe, tworząc własną, unikalną technologię oraz narzędzia analityczne, umożliwiające efektywne zarządzanie i emisję reklam w Internecie.
BBelements – jest samodzielnym oddziałem spółki Internet Billboard a.s. Jej celem jest przede wszystkim dalsze doskonalenie i rozwój systemu reklamowego BBelements Ad Server (BBmedia). Skupia najlepszych specjalistów ds. rozwoju i programowania aplikacji internetowych. Zaplecze techniczne, marketingowe i handlowe firmy oraz know-how zapewniają świadczenie produktów i usług na najwyższym poziomie. Zespół fachowców z BBelements oferuje definitywne rozwiązanie reklamy internetowej za pośrednictwem systemu reklamowego BBelements Ad Server (BBmedia) – kompleksowego narzędzia obsługującego szeroką publiczność internetową i profesjonalistów.
BUZZ MEDIA – Firma specjalizuje się w świadczeniu profesjonalnych usług kreowania wizerunku w Internecie. Oferuje swoim klientom optymalne strategie komunikacyjne w mediach internetowych poprzez zaplanowanie oraz kompleksową realizację usług e-marketingowych, buzz marketingowych, e-PR czy NPRS. Zespół firmy posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w dużych sieciowych agencjach przy obsłudze największych firm z branży FMCG, Finansowej, E-Commerce oraz Domów Mediowych. Monitorują, analizują, planują oraz wdrażają kampanie wizerunkowe w Internecie.
Tym samym IAB Polska zwiększyła liczbę swoich członków do 80.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.