Wzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.

Grzegorz Kaczmarski objął stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Bezpośredniej sieci tematycznych SPORSonline i STYLonline. Jego głównym zadaniem będzie rozwój działu New business i pozyskiwanie budżetów reklamowych oraz utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami bezpośrednimi. Grzegorz Kaczmarski przeszedł do Cormedia z firmy Media Regionalne, gdzie odpowiadał za rozwój strategii internetowej i sprzedaż produktów reklamy online. Z branżą internetową jest związany od 2000 roku, zaczynał w serwisie Trader.pl Następnie pracował w IDMnet oraz domu mediowym OMD Optimum-Media.

Piotr Michalski natomiast rozpoczął pracę jako Account Manager w sieci SPORTSonline i będzie odpowiadał za sprzedaż produktów reklamowych tej sieci. Przed rozpoczęciem pracy w Cormedia pracował w Polbank EFG jako sprzedawca produktów bankowych.

Budowa i rozwój sieci reklamowej to nie tylko pozyskiwanie nowych witryn, powiększanie zasięgu i wprowadzanie nowych produktów. To także rozwój profesjonalnych struktur sprzedaży. Liczę na to, że Grzegorz i Piotr pomogą nam w tym zadaniu. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

www.cormedia.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top