Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska to zbiór zaleceń, który powstał z myślą o konsumentach planujących zakupy w internecie. Dla tych, którzy już kupują w sieci, jest on przypomnieniem na co należy zwracać uwagę korzystając z oferty sklepów internetowych i platform transakcyjnych. Dekalog powstał w ramach akcji społecznej – Dzień Bezpiecznego Internetu, której partnerem jest e-Izba.
Eksperci rynku e-handlu, którzy opracowali „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”, promują dbałość o bezpieczeństwo, oszczędność czasu i pieniędzy. Pragną przekonać niezdecydowanych konsumentów do tego, że zakupy w sieci są prostą i korzystną formą nabywania produktów oraz usług.
Dokument został stworzony przez Grupę Merytoryczną „Promocja e-Commerce”, działającą w strukturach projektu e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej. Dekalog powstał w ramach organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje oraz Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK) akcji Dzień Bezpiecznego Internetu, której partnerem jest e-Izba.
Przygotowany przez naszych ekspertów Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online to prosty przewodnik po zakupach w sieci, który ma pomóc zwłaszcza początkującemu konsumentowi osiągnąć pełne zadowolenie z tej nowoczesnej formy nabywania produktów. W dziesięciu punktach przekazuje najważniejsze informacje o bezpiecznej procedurze robienia zakupów internetowych – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska z e-Commerce Polska.
Celem e–Izby jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę know–how oraz skuteczne reprezentowanie wspólnych interesów branży wobec różnych instytucji i organizacji. Komitet założycielski e-Izby tworzy 30 firm: Agito.pl, BDK, Bluerank, Ceneo.pl, Conrad Electronic, DialCom24 (Przelewy24), Divante, Dotpay SA, e–Muzyka, Empik.com (NFI EM&F), FACT–Finder Partner Polska, Fly.pl, Gandalf, Grupa Allegro, Grupa Nokaut, Grupa Okazje.info, GryOnline.pl, IAI, Imerge, Komputronik, Merlin.pl, Nazwa.pl, NEO24.PL, PayU, RTV EURO AGD – euro.com.pl, Skąpiec.pl, Smyk.com, SuperKoszyk.pl, Travel Planet SA, Virtualo.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.