INTERIA.PL partnerem Polsatu

Opublikowano: 7 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

INTERIA.PL została partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego reality show stacji o nazwie Bar. Stacja telewizyjna powierzyła INTERIA.PL kreację i produkcję serwisu oraz obsługę techniczną przedsięwzięcia w Internecie. Współpraca przy realizacji projektu jest dla INTERIA.PL kolejnym etapem realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów portalu na obszary płatnych serwisów oraz e-commerce. Wyłączność INTERIA.PL na obsługę internetową wydarzenia zapewnić ma także dynamiczne zwiększenie się liczby użytkowników portalu i – pośrednio -udziału w rynku reklamy internetowej.

Serwis, który udostępniony zostanie pod adresem http://barpolsat.interia.pl/, składał się będzie z części ogólnodostępnej oraz części kodowanej, dostępnej odpłatnie. Na internetowych stronach znajdą się podstawowe informacje o programie, jego uczestnikach, prowadzącym, miejscu akcji i zasadach kierujących jego przebiegiem. Serwis stanowić będzie nie tylko źródło najświeższych informacji o wydarzeniach z programu ale także umożliwiać będzie widzom nawiązanie bezpośredniego kontaktu z
uczestnikami.

Odwiedzający serwis będą mogli podglądać przez kamery internetowe wydarzenia w tytułowym barze, uzyskają dostęp do galerii zdjęć, klipów wideo oraz materiałów przygotowanych specjalnie dla nich przez samych uczestników programu i redakcję serwisu. Interakcja z biorącymi udział w widowisku możliwa będzie poprzez regularnie odbywające się czaty internetowe, a widzowie-internauci będą mogli wpływać na przebieg programu oddając m.in. głos przez Internet.

Widowisko rozrywkowe BAR, który pojawi się na antenie Polsatu w marcu br., łączy w sobie elementy różnych gatunków telewizyjnych, m.in. reality show i telenoweli dokumentalnej. Program, produkowany na licencji szwedzkiej firmy Strix Television AB, wyróżnia się swoją otwartą formułą. W przeciwieństwie do reality shows prezentowanych dotychczas w Polsce akcja widowiska nie będzie odizolowana od świata rzeczywistego, uczestnicy programu będą mieli możliwość opuszczenia BARu lub mieszkania w towarzystwie kamery internetowej a oglądający – szansę spotkania z uczestnikami na żywo w tytułowym barze.

http://barpolsat.interia.pl

Sylwester KozakINTERIA.PL partnerem Polsatu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.