Multimedialny projekt Axel Springer, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Nokii

Opublikowano: 6 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny „Przenieś Biznes” oparty o cztery tytuły prasowe FAKT, Newsweek, Auto Świat i Komputer Świat oraz nowopowstały dedykowany serwis internetowy www.przeniesbiznes.pl.

Partnerami projektu są Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz firma Nokia Poland. Bohaterami kampanii są czytelnicy tytułów Axel Springer Polska prowadzący własne firmy, a jej celem niestandardowa promocja oferty Era Biznes połączona z akcją prosprzedażową. Skierowana jest ona do przedstawicieli małego i średniego biznesu.

Za pośrednictwem akcji „Przenieś Biznes” właściciele małych i średnich firm otrzymają między innymi cenną wiedzę potrzebną do prowadzenia własnego biznesu, wyjątkową możliwość darmowego umieszczenia wizytówki reklamowej swojej firmy w serwisie www.przeniesbiznes.pl oraz szansę wygrania nowoczesnych telefonów komórkowych i modemów blueconnect w konkursie „Przenieś biznes”.

Wsparciem dla projektu będzie intensywna kampania we wszystkich serwisach internetowych znajdujących się w portfolio Axel Springer Polska oraz działania reklamowe w Dzienniku Polska Europa Świat, Przeglądzie Sportowym oraz katowickim Sporcie.

Koncept kreatywny i strategia kampanii powstały we współpracy Biura Reklamy Axel Springer Polska i Polskiej Telefonii Cyfrowej. Za pełną realizację projektu odpowiada Axel Springer Polska.

Hanna LaskowskaMultimedialny projekt Axel Springer, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Nokii

Podziel się!

O autorze

hania