Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny „Przenieś Biznes” oparty o cztery tytuły prasowe FAKT, Newsweek, Auto Świat i Komputer Świat oraz nowopowstały dedykowany serwis internetowy www.przeniesbiznes.pl.
Partnerami projektu są Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz firma Nokia Poland. Bohaterami kampanii są czytelnicy tytułów Axel Springer Polska prowadzący własne firmy, a jej celem niestandardowa promocja oferty Era Biznes połączona z akcją prosprzedażową. Skierowana jest ona do przedstawicieli małego i średniego biznesu.
Za pośrednictwem akcji „Przenieś Biznes” właściciele małych i średnich firm otrzymają między innymi cenną wiedzę potrzebną do prowadzenia własnego biznesu, wyjątkową możliwość darmowego umieszczenia wizytówki reklamowej swojej firmy w serwisie www.przeniesbiznes.pl oraz szansę wygrania nowoczesnych telefonów komórkowych i modemów blueconnect w konkursie „Przenieś biznes”.
Wsparciem dla projektu będzie intensywna kampania we wszystkich serwisach internetowych znajdujących się w portfolio Axel Springer Polska oraz działania reklamowe w Dzienniku Polska Europa Świat, Przeglądzie Sportowym oraz katowickim Sporcie.
Koncept kreatywny i strategia kampanii powstały we współpracy Biura Reklamy Axel Springer Polska i Polskiej Telefonii Cyfrowej. Za pełną realizację projektu odpowiada Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.