'Płacę z inteligo' dla klientów Home.pl

Opublikowano: 1 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, uruchomił nową formę dokonywania płatności za usługi internetowe dla posiadaczy rachunków bankowych Inteligo.

Od maja 2005 r. posiadacze rachunków bankowych Inteligo, prowadzonych przez PKO Bank Polski, mogą opłacać usługi home.pl przy pomocy usługi ‚Płacę z Inteligo’. To nowa, wygodna i szybka forma dokonywania przelewu, która nie wymaga m.in. posiadania nazwy i numeru rachunku bankowego odbiorcy płatności. Transakcja inicjowana na stronach home.pl w rzeczywistości odbywa się w systemie transakcyjnym Inteligo, co gwarantuje jej najwyższy poziom bezpieczeństwa. Do poprawnej realizacji płatności wymagane jest tylko posiadanie przez Klienta numeru i hasła używanych w bankowości internetowej Inteligo oraz listy haseł jednorazowych do autoryzacji przelewów. Opłaty dokonywane przy użyciu ‚Płacę z Inteligo’ zwolnione są z opłat i prowizji.

– Od wielu miesięcy obserwujemy dynamiczny wzrost płatności dokonywanych elektronicznie, dlatego będziemy sukcesywnie wdrażać rozwiązania kolejnych banków oraz systemów płatniczych – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl

Od ponad roku firma umożliwia elektroniczne dokonywanie płatności przez posiadaczy rachunków bankowych w mBanku (mTransfer) a od marca 2005 r. dla klientów Multibanku (MultiTransfer). home.pl umożliwia też elektroniczne opłacanie usług internetowych przy pomocy kart kredytowych Visa i MasterCard (we współpracy z eCard SA).

http://www.home.pl

Sylwester Kozak'Płacę z inteligo' dla klientów Home.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.