Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta.
Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Ankieta trzeciej edycji badania zawiera część skierowaną do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej oraz fragment dedykowany tylko pracownikom działu marketingu, PR oraz dyrektorom i właścicielom firm. Pozwoli to wykazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji między nadawcami a odbiorcami komunikatów marketingowych. Baza podstawowych zagadnień pozostała taka sama jak w poprzednich edycjach, aby można było wskazać trendy i zmiany, które zaszły w ciągu ostatnich lat. Nowe, dodatkowe pytania zostały stworzone na podstawie zachowań ankietowanych z lat ubiegłych oraz sugestii Klientów SARE.
– W zeszłym roku chcieliśmy dowiedzieć się czegoś więcej na temat postrzegania przez internautów zjawiska spamu. W tym roku z kolei postanowiliśmy pozyskać kilka dodatkowych informacji, które mogą bezpośrednio przełożyć się na podniesienie jakości wysyłanych newsletterów. Chcemy wiedzieć, czego oczekują odbiorcy od tej metody komunikacji zarówno pod względem treści, jak i częstotliwości wysyłek – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Celem badania jest poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej. Wyniki przysłużą się podnoszeniu jakości tworzonych biuletynów elektronicznych oraz wskażą kierunki rozbudowy systemu SARE. Raport z badania udostępniony zostanie wszystkim zainteresowanym: internautom, dziennikarzom, firmom, klientom oraz uczelniom wyższym i dostępny będzie na stronie www.sare.pl w dziale „e-mail marketing”. Realizowany przez SARE projekt jest jedynym w Polsce cyklicznym badaniem dotyczącym sposobu korzystania z poczty elektronicznej. Patronami medialnymi akcji są: Radio Pin, Brief, MediaRun, e-biznes.pl oraz portal Nowoczesna Firma.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.