Ponad 500 e-sklepów w Projekcie 01

Ponad 500 e-sklepów bierze udział w akcji pre-launchującej wejście na rynek usługi Paczkomaty 24/7. Dzięki integracji z systemem InPost Nowoczesna Poczta, klienci sklepów internetowych funkcjonujących na oprogramowaniu IAI-Shop.com, mogą za darmo odbierać zakupy przez paczkomat.

IAI S.A. dostarcza kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm działających w internecie. Obecnie z oprogramowania IAI-Shop.com korzysta ponad 500 e-sklepów i e-hurtowni, które w ramach Projektu 01 mogą oferować swój asortyment, korzystając z opcji „wyślij przez paczkomat”. Sprzedawcy, którzy przyłączą się do kampanii będą mogli:

  • bezpłatnie nadawać i odbierać przesyłki
  • reklamować swój sklep za darmo na stronie www.projekt01.pl
  • pozyskać nawet 10 000 nowych Klientów
  • jako pierwsi skorzystać z możliwości dystrybucji towaru za pomocą paczkomatów.

– Głównym założeniem IAI S.A. jest pełne wspieranie działalności sklepów internetowych naszych Klientów. Dlatego zapewniamy im funkcjonalne i nowoczesne rozwiązania mające wpływ na jakość świadczonych przez nie usług. Paczkomaty 24/7 to propozycja, która dzięki swojej innowacyjności wspomaga rozwój handlu elektronicznego, eliminując takie niedogodności jak: długie oczekiwanie na przesyłkę czy ograniczony czas pracy kurierów – mówi Paweł Fornalski, Founder & CEO w IAI S.A.

Projekt01.pl

Co otrzymują uczestnicy Projektu 01?

  • darmową przesyłkę towarów
  • odbiór e-zakupów 24h/7, bez kolejek, w dowolnym czasie i dogodnej lokalizacji
  • nagrody w konkursach na www.projekt01.pl
  • bonusy na zakupy
  • zniżki na przesyłki także po zakończeniu kampanii.

– Udział w Projekcie 01 to szereg korzyści zarówno dla kupujących, jak i e-sprzedawców. Dzięki współpracy klienci e-sklepów oszczędzają na przesyłkach, a my zyskujemy kolejnych ambasadorów marki. Wszystko to sprawia, że grono użytkowników usługi Paczkomaty 24/7 stale rośnie – Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

W ramach działań promujących Projekt 01 w dniu 7 września 2009 roku, rozpoczęła się nowa kampania internetowa na portalach Interia.pl i Wp.pl, na pozostałych serwisach dedykowanych rynkowi e-commerce oraz na portalu Nasza-Klasa.pl. Za dobór oraz zakup mediów odpowiadał The Media Insight, a linie kreacyjne zostały stworzone przez agencję FireFly Creation.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top