Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach.
Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty elektronicznej i czy przez ostatni rok zmieniły się ich nawyki. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Ankieta dostępna jest od 28 maja do 29 czerwca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Po jej wypełnieniu można zamówić bezpłatny raport z badania.
Kwestionariusz zawiera część skierowaną do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej oraz fragment dedykowany tylko pracownikom działu marketingu, PR oraz dyrektorom i właścicielom firm. Pozwoli to wykazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji między nadawcami a odbiorcami. Baza podstawowych zagadnień pozostała taka sama jak w poprzednich edycjach, aby można było wskazać trendy i zmiany, które zaszły w ciągu ostatnich lat. Nowe, dodatkowe pytania zostały stworzone na podstawie zachowań ankietowanych z lat ubiegłych oraz sugestii Klientów SARE.
– Poczta elektroniczna to najpowszechniej wykorzystywane przez internautów medium. Więcej osób czyta i wysyła e-maile, niż ogląda telewizję, przegląda strony www czy słucha radia. Dlatego zależy nam na określeniu, w jaki sposób to robią – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – W zeszłym roku zaobserwowaliśmy rosnącą popularność newsletterów oraz poprawę postrzegania przez odbiorców tej formy komunikacji. Po raz pierwszy pojawiły się wtedy pytania o stosowanie filtrów antyspamowych czy blokowanie dociągania grafik po otwarciu wiadomości. W tym roku z kolei chcemy się dowiedzieć więcej na temat popularności subskrypcji informacji poprzez kanał RSS. Zapytamy także o preferowane przez odbiorców dni tygodnia i godziny, w jakich dostarczane powinny być do nich wiadomości e-mail – dodaje Dębowski.
Realizowany przez SARE projekt jest jedynym w Polsce cyklicznym badaniem dotyczącym sposobu korzystania z poczty elektronicznej. Patronami medialnymi akcji są: Radio Pin, Brief, MediaRun, e-biznes.pl oraz portal Nowoczesna Firma. Badaniu towarzyszyć będzie kampania w mediach elektronicznych.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.