Axel Springer: dzienniki i magazyny w pakietach reklamowych

Opublikowano: 15 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Od 15 września biuro reklamy Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty pakiety reklamowe łączące gazety codzienne i magazyny. Wydawca proponuje klientom PressPower News, Press Power Men i Giga PressPower, które intensyfikują zasięg i obniżają koszty kampanii.

Pierwszym z oferowanych pakietów jest PressPower News, który opiera się na emisji reklamy w poniedziałkowym wydaniu Faktu, Przegląd Sportowego i Sportu oraz w tygodniku Newsweek Polska.

Kolejną nowością w ofercie biura jest PressPower Man skierowany do męskiej grupy docelowej. Pakiet obejmuje emisję reklamy w poniedziałkowych wydaniach dzienników Axel Springer Polska, a także w Komputer Świecie i Auto Świecie.

Ofertę uzupełnia Giga PressPower, czyli szeroki pakiet, w którego skład wchodzi Fakt, Przegląd Sportowy, Sport oraz Newsweek Polska, Auto Świat i Komputer Świat.

www.reklama.axelspringer.pl

Hanna LaskowskaAxel Springer: dzienniki i magazyny w pakietach reklamowych

Podziel się!

O autorze

hania