Axel Springer Polska od poniedziałku 9 listopada rozszerza formułę e-wydań na wszystkie tytuły ze swojego portfolio. Gazety i magazyny wydawcy będą dostępne w wersji elektronicznej poprzez e-kiosk.pl.
Do tej pory w formacie e-wydań dostępnych było pięć tytułów wydawcy – Fakt, Przegląd Sportowy, Auto Świat, Forbes i Newsweek. Od poniedziałku do listy dodawane będą sukcesywnie pozostałe tytuły motoryzacyjne (Auto Świat 4×4, Auto Świat Poradnik), wszystkie tytuły komputerowe (m.in. Komputer Świat i PLAY) oraz tytuły młodzieżowe (Popcorn, Dziewczyna) i regionalny dziennik Sport. W formacie e-wydania ukażą się także tytuły o rzadkiej częstotliwości, np. Auto Świat Katalog.
Oferta obejmuje możliwość zakupu prenumeraty lub pojedynczych egzemplarzy gazet i magazynów. Dzięki e-wydaniom czytelnicy otrzymają możliwość zamawiania tytułów z każdego miejsca na świecie i łatwej archiwizacji kupowanych wydań.
„E-wydania są dla wydawców prasy nowym, ale coraz popularniejszym kanałem dystrybucji treści, a dla czytelnika łatwym sposobem na kontakt z ulubionym tytułem. Dostępność prenumeraty w postaci e-wydań jest również atrakcyjną propozycją dla firm, które korzystają z prasy w swojej działalności” – mówi Rafał Kamiński, dyrektor dystrybucji w Axel Springer Polska.
W wersji elektronicznej na stronach e-kiosk.pl pojawi się każde wydanie tytułu Axel Springer Polska wchodzące na rynek od 9 listopada.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.