Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska to zbiór zaleceń, który powstał z myślą o konsumentach planujących zakupy w internecie. Dla tych, którzy już kupują w sieci, jest on przypomnieniem na co należy zwracać uwagę korzystając z oferty sklepów internetowych i platform transakcyjnych. Dekalog powstał w ramach akcji społecznej – Dzień Bezpiecznego Internetu, której partnerem jest e-Izba.
Eksperci rynku e-handlu, którzy opracowali „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”, promują dbałość o bezpieczeństwo, oszczędność czasu i pieniędzy. Pragną przekonać niezdecydowanych konsumentów do tego, że zakupy w sieci są prostą i korzystną formą nabywania produktów oraz usług.
Dokument został stworzony przez Grupę Merytoryczną „Promocja e-Commerce”, działającą w strukturach projektu e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej. Dekalog powstał w ramach organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje oraz Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK) akcji Dzień Bezpiecznego Internetu, której partnerem jest e-Izba.
Przygotowany przez naszych ekspertów Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online to prosty przewodnik po zakupach w sieci, który ma pomóc zwłaszcza początkującemu konsumentowi osiągnąć pełne zadowolenie z tej nowoczesnej formy nabywania produktów. W dziesięciu punktach przekazuje najważniejsze informacje o bezpiecznej procedurze robienia zakupów internetowych – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska z e-Commerce Polska.
Celem e–Izby jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę know–how oraz skuteczne reprezentowanie wspólnych interesów branży wobec różnych instytucji i organizacji. Komitet założycielski e-Izby tworzy 30 firm: Agito.pl, BDK, Bluerank, Ceneo.pl, Conrad Electronic, DialCom24 (Przelewy24), Divante, Dotpay SA, e–Muzyka, Empik.com (NFI EM&F), FACT–Finder Partner Polska, Fly.pl, Gandalf, Grupa Allegro, Grupa Nokaut, Grupa Okazje.info, GryOnline.pl, IAI, Imerge, Komputronik, Merlin.pl, Nazwa.pl, NEO24.PL, PayU, RTV EURO AGD – euro.com.pl, Skąpiec.pl, Smyk.com, SuperKoszyk.pl, Travel Planet SA, Virtualo.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...