e-Commerce Polska prezentuje Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online

Opublikowano: 13 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska to zbiór zaleceń, który powstał z myślą o konsumentach planujących zakupy w internecie. Dla tych, którzy już kupują w sieci, jest on przypomnieniem na co należy zwracać uwagę korzystając z oferty sklepów internetowych i platform transakcyjnych. Dekalog powstał w ramach akcji społecznej – Dzień Bezpiecznego Internetu, której partnerem jest e-Izba.

Eksperci rynku e-handlu, którzy opracowali „Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online e-Commerce Polska”, promują dbałość o bezpieczeństwo, oszczędność czasu i pieniędzy. Pragną przekonać niezdecydowanych konsumentów do tego, że zakupy w sieci są prostą i korzystną formą nabywania produktów oraz usług.

Dokument został stworzony przez Grupę Merytoryczną „Promocja e-Commerce”, działającą w strukturach projektu e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej. Dekalog powstał w ramach organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje oraz Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK) akcji Dzień Bezpiecznego Internetu, której partnerem jest e-Izba.

Przygotowany przez naszych ekspertów Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online to prosty przewodnik po zakupach w sieci, który ma pomóc zwłaszcza początkującemu konsumentowi osiągnąć pełne zadowolenie z tej nowoczesnej formy nabywania produktów. W dziesięciu punktach przekazuje najważniejsze informacje o bezpiecznej procedurze robienia zakupów internetowych – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska z e-Commerce Polska.

Celem e–Izby jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę know–how oraz skuteczne reprezentowanie wspólnych interesów branży wobec różnych instytucji i organizacji. Komitet założycielski e-Izby tworzy 30 firm: Agito.pl, BDK, Bluerank, Ceneo.pl, Conrad Electronic, DialCom24  (Przelewy24), Divante, Dotpay SA, e–Muzyka, Empik.com (NFI EM&F), FACT–Finder Partner Polska, Fly.pl, Gandalf, Grupa Allegro, Grupa Nokaut, Grupa Okazje.info, GryOnline.pl, IAI, Imerge, Komputronik, Merlin.pl, Nazwa.pl, NEO24.PL, PayU, RTV EURO AGD – euro.com.pl, Skąpiec.pl, Smyk.com, SuperKoszyk.pl, Travel Planet SA, Virtualo.

Dawid Zarazińskie-Commerce Polska prezentuje Dekalog Bezpiecznych Zakupów Online

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.