Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, zaczął korzystać z systemu zarządzania i emisji reklam online, oferowanego przez spółkę AdOcean. Do tej pory system AdOcean jest wykorzystywany przez takie firmy, jak IDG, INTERIA.PL, Ad.net, Travelplanet.pl oraz Edipresse Polska.
Głównym obszarem działalności Pracuj.pl jest internet, dlatego firma dokłada wszelkich starań, aby prowadzony przez nią serwis właściwie funkcjonował, był przejrzysty i spełniał oczekiwania użytkowników. Inną, nie mniej ważną, kwestią jest jak najefektywniejsze przeprowadzanie wszelkiego rodzaju kampanii reklamowych oraz akcji e-marketingowych.
– Od kilku miesięcy poszukiwaliśmy sprawdzonej i rzetelnej technologii zarządzania i emisji reklam w sieci, która będzie przystosowana do wymagań polskiego rynku internetowego. System, którego szukaliśmy musiał być zharmonizowany i wydajny, przy stosunkowo niewielkich potrzebach sprzętowych. Zależało nam również na sprawnym i szybkim wsparciu technicznym, elastyczności w opracowywaniu nowych funkcjonalności oraz świadomości, że system będzie rozwijany przynajmniej przez kilka najbliższych lat. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań, doszliśmy do wniosku, że system AdOcean spełnia wszystkie powyższe założenia. Mimo faktu, że produkt jest stosunkowo nowy, został już przetestowany oraz posiada potwierdzoną wiarygodność, a jego funkcjonalność w pełni zaspokaja nasze oczekiwania – mówi Paweł Leks, dyrektor ds. rozwoju produktów w Pracuj.pl.
System AdOcean jest kompleksowym rozwiązaniem, które z jednej strony spełnia funkcję adserwera, umożliwiającego emisję internetowych kampanii reklamowych, ich ocenę i raportowanie wyników, z drugiej zaś strony, dzięki wykorzystaniu możliwości badania gemiusEffect, pozwala optymalizować kampanię reklamową tak, aby docierała ona do przedstawicieli najbardziej pożądanych grup docelowych.
Rozwiązania proponowane przez AdOcean są oparte na otwartej architekturze, która pozwala na samodzielne wprowadzanie zmian nawet w trakcie trwania kampanii. Dzięki temu możliwe jest takie modyfikowanie działań e-marketingowych, aby w jak największym stopniu realizowały one wcześniejsze założenia i cele kampanii.
– We współpracy z firmą AdOcean najbardziej zależy nam na elastyczności i sprawnym wsparciu technicznym. Elastyczność to dla nas gotowość opracowywania niestandardowych rozwiązań, jeśli pojawią się takie potrzeby. Sprawne i szybkie wsparcie techniczne to gwarancja nieprzerwanej pracy systemu i świadczenia najwyższej jakości usług – podsumowuje Paweł Leks z Pracuj.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.