Przegląd prasy 2007-11-19

Opublikowano: 19 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Plus i Era chcą połączyć siły
Internet z komórki odliczysz od dochodu
Wrocław w komórce
Gazeta.pl odbierze CNN „Dziennikowi”?
LinkedIn zyskuje ponad 3 mln użytkowników

Plus i Era chcą połączyć siły
Na polskim rynku telefonii komórkowej szykuje się wielka współpraca dwóch dużych graczy. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1012121news?inf=1012121&source=rss

Internet z komórki odliczysz od dochodu
Jeśli korzystasz z internetu dostarczanego przez operatora sieci komórkowej, to poniesione wydatki z tym związane będzie można odliczyć od dochodu. Odpowiednią interpretację wydało Ministerstwo Finansów. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18160,1.html

Wrocław w komórce
Stolica Dolnego Śląska może się pochwalić serwisem internetowym dostępnym w telefonie komórkowym. (di24) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18158,1.html

Gazeta.pl odbierze CNN „Dziennikowi”?
Agora stara się nawiązać współpracę z CNN, aby na łamach swego portalu móc prezentować materiały filmowe przygotowane przez reporterów stacji. Ewentualne porozumienie mogłoby oznaczać rychłe zniknięcie reportaży amerykańskiego nadawcy z serwisu Dziennik.pl. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18154,1.html

LinkedIn zyskuje ponad 3 mln użytkowników
Największy wzrost w ciągu ostatniego roku w kategorii serwisów społecznościowych w Stanach Zjednoczonych zanotował LinkedIn, Facebook oraz Club Penguin – wynika z badania przeprowadzonego przez Nielsen//Netratings. Mimo, że nadal zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest MySpace, to z taką dynamiką wzrostu użytkowników, jaką ma Facebook, może on już wkrótce zagrozić dotychczasowemu liderowi. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/131201.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-11-19

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.