Przegląd prasy 2007-07-05

Opublikowano: 5 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników
Google dla organizacji pozarządowych
Dwunasty zakup Google w 2007 r.
Plus ma nowego prezesa
IAB Polska: zmiany

Zumi.pl zdobył 1,8 mln użytkowników
Prawie 1,8 mln użytkowników zdobył w pierwszym miesiącu działania serwis Zumi.pl. Jego właściciel – portal Onet.pl – uważa projekt za sukces Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4291195.html?skad=rss

Google dla organizacji pozarządowych
Kolejna społeczna inicjatywa Googla została zaprezentowana na konferencji w Nowym Jorku. Jest to program przeznaczony dla organizacji typu non-profit – Google Earth Outreach. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4288925.html?skad=rss

Dwunasty zakup Google w 2007 r.
Google oficjalnie ogłosiło zakup GrandCentral, firmy udostępniającej narzędzia do zarządzania komunikacją głosową. To już dwunaste w tym roku przejęcie mniejszej firmy przez giganta z Mountain View. TechCrunch szacuje, że kwota transakcji wyniosła około 50 mln USD. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4288924.html?skad=rss

Plus ma nowego prezesa
Zgodnie z przewidywaniami nastąpiły zmiany na fotelu prezesa spółki Polkomtel, operatora sieci Plus i Sami Swoi. Jednocześnie potwierdziły się prasowe przypuszczenia, bo nowym prezesem został Adam Glapiński, niegdyś zaufany współpracownik braci Kaczyńskich. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=938283&source=rss

IAB Polska: zmiany
Ze stanowiska członka zarządu IAB Polska zrezygnował Gwidon Humeniuk z Ad.Net S.A., jego miejsce zajął Marcin Dobrzyniecki z portalu Interia.pl. Do związku dołączyli także nowi członkowie oraz powołano grupy robocze. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/116169.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-07-05

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.