Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na realizację wspólnego przedsięwzięcia biznesowego Axel Springer Polska i INFOR PL. Zgodnie z wcześniejszymi planami Axel Springer Polska obejmie 49 proc. udziałów w spółce Infor Biznes, do której wniesie swój tytuł – DZIENNIK Polska Europa Świat oraz serwis internetowy Dziennik.pl.
Decyzja UOKiK pozwala na podjęcie przez obydwu partnerów kolejnych kroków na drodze do stworzenia nowej gazety, łączącej najlepsze treści Gazety Prawnej i DZIENNIKA. Począwszy od 17 sierpnia 2009, Axel Springer Polska przenosi do Infor Biznes prawa do wydawania tytułu, a pracownicy związani z DZIENNIKIEM i Dziennikiem.pl stają się pracownikami Infor Biznes.
Michał Kobosko, redaktor naczelny DZIENNIKA, obejmuje równolegle funkcję redaktora naczelnego Gazety Prawnej, a Dominik Tzimas funkcję wice prezesa zarządu Infor Biznes.
Obsługą sprzedaży powierzchni reklamowej w Dzienniku i Dzienniku.pl zajmować się będzie Biuro Reklamy Infor Biznes. Axel Springer Polska podtrzymuje strategiczną współpracę z Infor Biznes w zakresie sprzedaży reklamy m.in. reklamy regionalnej oraz przy pakietach zasięgowych Press Power i Local Press Power, które oferowane będą wyłącznie przez biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.